Friday, December 24, 2010

Faezah Elai menjawab kenyataan Azad dalam Melodi

Gosip mengenai Faezah Elai yang dikatakan menjadi punca kehancuran rumah tangga seorang pengarah, Heykal Hanifah dan Isterinya Jaja jadi semakin panas lagi-lagi apabila Azad muncul duk pompang pompang dalam Melodi hari Ahad yang lalu.. Tertanya-tanya juga MyGosip, Adakah betul apa yang dikatakan oleh Azad tu?.. Mungkin kurang adil jika dengar dari sebelah pihak je kan.. Jom kita baca apa kata Faezah Elai pula mengenai gosip ini…

Seperti biasa Faezah Elai manafikan sekeras-kerasnya yang dia menjadi punca keruntuhan rumah tangga Heykal dan isterinya.. Menurut Faezah, dia sudah menjelaskan keadaan sebenar kepada isteri Heykal..
“Saya sudah menjelaskan kepada isteri pengarah itu (Jaja) gosip yang dihebohkan itu tidak benar. Tapi biasalah siapa yang nak percaya dengan cakap saya tapi saya yakin kebenarannya akan terbukti satu hari nanti,”
Malah, Heykal sendiri yang memaklumkan kepada Faezah Elai yang isterinya sendiri memberi tahu bahawa Azad lah yang membawa mulut mengenai gosip ini.. Bukan sengaja Faezah untuk menunding jari kepada sesiapa.. Faezah juga turut terkejut apabila dia dikatakan tergila-gilakan si azad tu..
“Tak sangka pula cerita ini jadi besar sehingga saya pula sekarang dikatakan tergila-gilakan Azad! Saya masih simpan semua mesej yang diberikan Azad kepada saya termasuk mesej cinta, tapi saya tak pernah layan semua itu. Niat saya hanyalah hendak bantu Azad mencipta nama dalam dunia lakonan kerana kami sama-sama berasal dari Pulau Pinang. Itu saja.”
“Memang benar saya juga pernah membuat laporan polis pada 2009 kerana dulu banyak ugutan saya terima daripada Azad termasuk membabitkan maruah keluarga saya.”
“Malah Heykal juga menjelaskan kepada saya isterinya sendiri beritahu Azad yang menceritakan kononnya kami ada skandal. Malah sewaktu kami berjumpa di rumah seorang penyampai TV, ramai lagi orang ada menjadi saksi. Saya dituduh datang berdua sedangkan ayah saya yang hantar ke rumah itu” (dipetik dari Hmetro)
Nampaknya Gosip ni menjadi semakin rumit apabila kesemuanya tidak mahu mengalah.. MyGosip harap kes ini dapat lah diselesaikan dengan baik secepat yang mungkin.. Buat Azad pula.. Hang jangan lah duk melenting macam tu lagi dalam melodi.. burok benor rupanya..
azad melenting dalam melodi
Azad semasa muncul dalam melodi (pic diambil dari Ohbulan.com)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...